رویدادها آرشیو خبر ها
تولدت مبارک الماس سیاه

تولدت مبارک الماس سیاه

امروز 15 مارس سالروز تولد پل پوگبا ستاره ی فرانسوی تیم یوونتوس می باشد و این بازیکن ارزشمند که با الماس سیاه معروف می باشد، امروز 22 ساله شد.

پوگبا در لنیی سور مرن به دنیا آمد. پدر و مادر او اهل گینه بودند. او دو برادر بزرگتر از خود دارد که هر دو فوتبالیست هستند. پوگبا فوتبالش را در 6 سالگی در باشگاه رویسی شروع کرد. او هفت سال در آن باشگاه بود و بعد از آن به Torcy رفت. در آن‌ تیم کاپیتان تیم زیر ۱۳ سال باشگاه شد و بعد از یک فصل این تیم را نیز ترک کرد و به باشگاه حرفه‌ ای لو آور پیوست.

در ۳۱ ژوئیه ۲۰۰۹، پوگبا اعلام کرد که قصد دارد فرانسه را به مقصد لیگ انگلستان و بازی در تیم جوانان منچستر یونایتد ترک کند. در ۶ اکتبر ۲۰۰۹، انتقال او نهایی شد و او اولین بازی‌ اش را برای تیم زیر ۱۸ سال باشگاه در ۱۰ اکتبر ۲۰۰۹ مقابل کرو الکساندرا انجام داد. در ۱۹ فوریه ۲۰۱۱، پوگبا به همراه سه بازیکن دیگر با نظر الکس فرگوسن به تیم اصلی ملحق شدند تا در دور پنجم جام حذفی مقابل کراولی تاون به میدان بروند. او در آن بازی نیمکت‌نشین بود و به میدان نرفت.

نیمکت نشینی این بازیکن در منچستر باعث شد تا وی از تمدید قرارداد با تیم انگلیسی سرباز زند و به پیشنهادات دیگر تیم ها فکر کند و در نهایت یوونتوس با پیشنهادی جالب توجه وی را به خدمت گرفت.

درخشش او از همان فصل اول در یووه پدیدار شد و آرام آرام به یکی از بازیکنان اصلی یووه تبدیل شد و اعتماد کونته این بازیکن باعث شد تا او بتواند لقب بهترین بازیکن جوان جهان را از ان خود کند.

اکنون او 22 ساله شده و به تازگی قرارداد خود را با یووه تمدید کرده اما تیم های پولدار اروپایی با رقم هایی شگفت انگیر خواهان جذب این ستاره ی فرانسوی هستند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: